Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 16:25   #10
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er viktig ved kjøp av vaskemaskin?

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Drar opp denne tråden igjen, siden vi har fått akutt behov for ny vaskemaskin! Takk for mange gode tips her, mye av dette har jeg ikke tenkt på engang.. Er det noen som har noe preferanser i forhold til merke, f.eks. Siemens, AEG, Electrolux osv, noen med erfaring for at noe er bedre enn annet akkurat når det gjelder vaskemaskin, eller er det tilfeldig hva som ryker?

Hvordan ser f.eks denne ut?

Jeg endte med Miele, og er veldig fornøyd. Tror den kosta 8000-9000.

Etter å ha hatt en som kosta 3500 som ødela pentøy, lagde hull i de, er jeg veldig fornøyd med trommelen, som har veldig små hull. Jeg ville nok sett og tatt i trommelen på den du vurderer, og sammenlignet med feks Miele, som reklamerer med at de har skånetrommel.