Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-14, 09:53   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det er samme greiene her vi bor på ungdomsskolen. Tror det er 7000 kroner de betaler pluss at det er forventet at de har med en forelder, så prisen blir samlet 14000 kroner pr. familie. Det vil si at dersom de fortsetter med dette når våre barn starter på ungdomsskolen vil vår familie måtte betale 42000 i løpet av 5 år. Jeg krysser fingrene for at det skal gå greit, forhåpentligvis er jeg ferdig med utdanning til den tid. Men det er ikke umulig at det må nedprioriteres når det gjelder familieferier.

Det jeg synes du skal gjøre, er å si at dette er helt unødvendig og antakelgivis ulovlig. Og be om at denne type turer stoppes. Gratisprinsippet i skolen er så utrolig viktig.