Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 22:24   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jobber du redusert?

Jeg ville ikke ha jobbet deltid om jeg kunne velge. Jeg har bare ett barn, en liten lelighet og vil heller kjøpe hjelp og tjenester enn å kjøpe meg tid til å gjøre det selv om jeg mente det ble vanskelig å få gjort ting hjemme. Jeg har en mann som bidrar godt i heimen, så jeg er ikke alene om husarbeid og sånt. Og i tillegg tjener jeg mer enn ham, så hvis noen skal redusere, så er det ikke meg, tror jeg. Jeg er fryktelig glad i jobben min, den er krevende og gir ikke rom for å jobbe redusert. Men kanskje ting blir annerledes dersom jeg får flere barn?