Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-14, 18:19   #12
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forespørsel om leie av lokale og meny på mail. Urimelig?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde ikke giddet å bestille av noen som ikke kunne forholde seg til mailkorrespondanse.

Nei, jeg har veldig lav toleranse for dill og unødig småsnakk. Det minner om en gang jeg endelig skulle prøve en frisør som et par venninner skrøt opp i skyene, og faktisk også hadde blitt venn med på fritiden. Da jeg møtte opp til avtalt tid stusset jeg litt på at det satt flere der som så ut til å nettopp ha kommet. Så fikk jeg utdelt et krus te og bøker "for inspirasjon" og så skulle vi skravle så vi ble kjent før hun kunne klippe meg! Det tok i alle fall to timer før hun i det hele tatt begynte med klippingen. Det ble med det ene besøket der ja.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat