Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 22:44   #7
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor jobber du redusert?

Jeg jobber 70%, og har ungene i barnehagen 100%. Men jeg jobber en time mindre 4 dager i uken, og det er fordi vi da får litt bedre morgener, samt at vi får bedre tid på ettermiddagen.
En dag i uka har jeg fri. Men da gjør jeg stort sett husarbeid, samt at jeg prøver å legge legetimer og møter ang.minsten til denne dagen. (selvsagt hender det jo at jeg bruker litt av fridagen på meg selv).
I og med at jeg får gjordt en del på fridagen min, så føler jeg at jeg får mer tid på ettermiddagen og i helgene til ungene.
Jeg er også så heldig at jeg har hjemmekontor, og da slipper eldste SFO, hun kommer hjem etter skolen.