Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 08:36   #18
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor jobber du redusert?

Jeg jobber ca 70 % eller litt i underkant og vil ikke jobbe mer mens ungene er såpass små.
Jeg har fri to dager i uken + at jeg jobber to kvelder i uken sånn at jeg har fri innimellom på dagen før jeg skal på jobben.
I fjor gikk ned på lørdagsjobbingen og jobber nå bare hver 4. lørdag. Det er utrolig deilig.

De dagene jeg har fri så henter jeg hun mellomste rett etter skolen og da har hun som regel med ei venninne eller to hjem. Minsten har innimellom fri de dagene jeg er hjemme, men han vil helst være i barnehagen.

Jeg trenger absolutt litt tid hjemme og nyter fridagene mine og eldstemann synes det er deilig at jeg er hjemme et par dager i uka når han kommer hjem fra skolen.
Når ungene blir eldre så kommer jeg nok til å jobbe litt mere regner jeg med, men nå vil jeg prioritere ungene først og fremst.