Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-14, 18:09   #10
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Funker en billig symaskin?

Jeg har en billig Janome (mener det var den nest rimeligste symaskinen i håndarbeidsbutikken da de ikke hadde mer igjen av den rimeligste). Kjøpte den fordi den eldgamle Husqvarna-maskinen jeg lånte av mannens avdøde bestemor låste seg for n'te gang (og typisk hver gang jeg satt med prosjekt av typen sy-en-dåpskjole-slash-barnebunad-på-under-en-uke-samtidig-som-du-har-et-kobbel-av-hjemmeværende-barn-slash-babyer-som-du-må-se-etter og det dermed hastet å få den reparert slik at jeg kunne sy videre, og jeg til slutt ga opp å reparere den mer etter flere runder). Hadde verken råd eller tenkt til å legge veldig mye i en maskin så det ble den enkleste.

Nå syr jeg ikke veldig avanserte ting, og den syr både knapphull og diverse sømmer, og har mulighet for friarm så den holder i massevis til mitt bruk. Mener den kostet rundt 700 kr, men kan hende jeg måtte opp i tusenlappen og at det var den rimeligste (som ikke var inne) som kostet 700 kr. Har hatt min i vel 4 år, og den har vært med på både mindre og større prosjekter uten å ha for sterke meninger selv så jeg kan vel gå god for den.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat