Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-14, 16:11   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste vaskemaskin?

Jeg er drittlei av Siemens-maskinen min, først og fremst fordi den stinker. Dessuten mistenker jeg at det er noe galt med temperaturkontrollen. Jeg tror den har gjort tjenesten sin etter 10 år med barnehageklær.

Hva er den beste, hvis jeg skal kjøpe ny? Vi har en god del ull, men det er stort sett Pierre Robert som jeg ikke er spesielt redd for. Ellers er det vanlig basic 40 og 60 grader det går klart mest av; barnetøy og treningsklær.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat