Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-14, 15:22   #8
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar kroppshåret gro

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg ble faktisk litt overrasket nå, over at det tydeligvis er slike årsaker som i stor grad ligger bak kvinners barbering.

Jeg barberer under armene, bikinikant og legger. Året rundt. Men utelukkende for mitt eget velvære, både med og uten klær. Jeg har kraftig hårvekst, og trives overhodet ikke med en kraftig busk under armene, og hår som tyter ut på sidene av bikinibukse/truse. Jeg føler meg ustelt da, og tar det derfor året rundt.

Leggene tar jeg hyppig fordi det er ubehagelig når det begynner å vokse ut og jeg har strømpebukser på. Da stikker og river det.

Jeg tror jeg har helt normal hårvekst, men sannheten er at det vet jeg ingenting om, for jeg kjenner INGEN kvinner som har kroppshåret sitt i "normal" tilstand.
Jeg trodde også jeg skulle opplve det som ekkelt og ustelt å ha hår under armene. Men det er viste seg faktisk å være bare hår
Ikke klør det, ikke lukter det, ikke er det ekkelt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat