Sv: Lar kroppshåret gro
Opprinnelig lagt inn av allium, her.
Men dette egne velværet, kommer ikke det i stor grad fra et ønske om å være "normal"? Hvorfor føler kvinner seg vel med å barbere vekk kroppshår mens få menn føler det samme?
Tja, si det. Jeg har vel aldri sett på det som unormalt å ha hår, og jeg startet vel selv med barbering før det var blitt vanlig. I hvert fall på leggene og under armene.
Leggene begynte jeg å ta sommeren etter 8. klasse. (er 69 modell) Jeg hadde da gått 3 mnd med et ben i gips, og den pelsen som hadde dannet seg under der var mindre pen. Lange, svarte og tykke hår. Pels. Jeg skulle i bryllup like etter at gipsen ble fjernet, og da tok jeg hårene. Fant da ut at det var godt å ikke ha hår på leggene, og begynte å barbere fast.
Tok vel ikke lang tid før jeg også tok under armene. Først bare for å prøve, og senere fordi jeg ikke vil ha hår der.
Nedentil kom mye senere. Fikk etterhvert en hårmanke der som bredte seg godt ut over bikinikanten, og ville av ren forfengelighet ikke gå rundt med det.
Men jeg kjenner at dette ikke går på det å være normal for min del. Det går på hva jeg trives best med, ut fra mitt eget syn.
And how I got to where I am
|