Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-14, 09:34   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, pga. økonomien må jeg også fordele det utover. Men det som da har skjedd tidligere, er at jeg har glemt at jeg kjøpte ditt og datt for lenge siden, så jeg har totalt sett brukt MER penger. Men jeg må prøve å få mer oversikt i år.

Har du sett den NSB-reklamen som går på tv nå? Det er ikke en julereklame, men jeg får skikkelig julevibber av den!

I know!! Jeg er virkelig i julemodus, og irriterer meg nesten over varmen ute. (psssst: på den internasjonale butikken ved Europris på Storhaug, har de klementiner som smaker JUL! Jeg kjøper i mengder for tiden. )

Ang å glemme hva man har kjøpt når man er tidlig ute, er det en kjent sak her også.
Men nå har jeg en julebok jeg skriver ned når jeg kjøper noe. Men noe MÅ bare ventes med til desember. Det er magisk å gå i julegatene i byen, i mørke og (forhåpentligvis) snø og bare nyyyyte.