Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-14, 13:29   #93
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer du deg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Jeg kan jo fremstå som sjuske nå, men jeg har gått lange perioder uten å fjerne hår under armene om vinteren (som er ganske lang her nord) og lengre enn 5-6 mm max blir det dog ikke. Det kan sikkert variere fra person til person. Hodehår kan jeg åpenbart få så mye jeg vil av.

Ja, jeg tror det kan variere veldig. Jeg har ikke latt håret gro ut på så lenge jeg kan huske, så jeg vet ikke helt hvordan det er her.
Men jeg har sett mange, både menn og kvinner, med veldig mye mer hår enn 5-6 mm.