Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-14, 09:41   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes jo ikke det burde være mulig å bli plassert unna egen treåring, de burde ha linket billettene på et vis. Evt hatt obligatorisk reservering av plasser opp til en viss alder. Større barn har jeg bare primet på at kunne bli sittende alene, men det har aldri skjedd.

Jeg er helt, helt enig. Og det er jo virkelig helt håpløst hvis valget man blir gitt er 1) flytt til et helt annet sete enn du har betalt for, eller 2) pass på noen andres treåring under hele flyturen. Fine alternativer, gitt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat