Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-14, 12:07   #58
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Og hvorfor har ikke de som reiser med treåringen reservert sete lurer jeg på da. Regner de bare med at andre som har reservert og betalt på forhånd automatisk og helt uten videre skal flytte seg?

Fordi man må ha opplevd det eller vært i sånne forumdiskusjoner som dette for å komme på ideen at det å bli splittet fra småbarn kan være noe annet enn en teknisk glipp fra flyselskapet sin side. Og jeg har heller aldri opplevd å bli plassert borte fra ungene, derimot har jeg opplevd å reservere seter som bare har blitt omrokkert likevel pga bytte av fly. Rimelig bortkastet. Jeg synes faktisk det er flyselskapet som er urimelig her, ikke foreldre til små barn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat