Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-14, 09:17   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tipsetråd: Høst og tid for løk. Fine samplantinger

Til det lille bedet mitt har jeg bestilt meg en kombinasjon av lilla og oransje løk i år, i tillegg til allium av forskjellige høyder og litt forskjellig blomstringstid. Litt forskjellige typer tulipaner og litt forskjellig blomstringstid, men i disse-ish fargene

I tillegg har jeg fått noen mørke lilla som muligens kommer innen tulipanene har blomstret fra seg.

Under for å få litt volum "i bånn" som du skriver om, kommer bladverk fra grønn og hvit-bladet Hosta, og rødbladete alunrot. Jeg håper hvertfall de kommer igang da, det er planen.

Sist redigert av m^2 : 08-09-14 kl 09:34.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat