Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-14, 11:07   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferie 2015?

Slenger meg på for tips, jeg.
Jeg må skrive det ned her sånn at jeg husker det når januar kommer og jeg får lyst til å dra til varmen; Vi skal IKKE sydover neste sommer. Det er altfor varmt og hett og vi blir bare sløve, apatiske og lei av det.
Nå skal vi oppleve noe.

Jeg er litt i gang med planlegging selv og har tenkt ut litt på at vi kjører sydover for en stopp i Liseberg, ferge over fra Trelleborg til Nord Tyskland, finne et feriehus og være der i en ukes tid. Reise rundt til bla. helt sikkert Berlin, Lubeck og kanskje Hamburg.
Må sjekke hva som finnes av parker, tivoli og andre ting som er gøy for mann og barn.
Så kjøre opp til kanskje Ebeltoft som vi alltid bor, de gangene vi har vært i Danmark, evt. Skagen-området og ferge over til Sørlandet og hjemover. Kanskje innom Dyreparken eller Bø.
Vi har jo masse feriepenger å gå på når vi slipper 10-13tusen i flyreisen sydover...