Tråd: Hund?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-14, 11:16   #2
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Cairn terrier. Krever pelsstell da, men det tror jeg ikke man kommer utenom hvis man skal unngå røyting. Skal både være lettere å trene og kreve mindre stimuli enn feks jack russel.

Det har jeg, og selv om min var mer enn en håndfull da han var valp, og selv om han og jeg sloss en del, så angrer jeg ikke. Nå har jeg tre terriere, en cairn og to engelsk toyterrier, og min konklusjon er at neste hund blir en cairnterrier. Det er en enorm livsglede og livslyst i dem som jeg ikke har sett hos andre. Og så er de full av sjarmerende fanteri.
Ikke fullt så stae som jack russel eller parsons russel, men ikke så myke som engelsk toyterrier.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat