Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-14, 09:31   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som kan hjelpe meg med GameCenter?

Problemet er som følger:

Den opprinnelige GameCenter-kontoen ble opprettet med den ordinære AppleID-brukeren min.

Jeg laget meg en ny AppleID/GameCenter-konto til meg selv, for å ikke krølle til for barna og Mini og Snupp deler den gamle GameCenter-kontoen. Problemet er nå at det primært er Mini sine spill som er koblet til denne kontoen, og Snupp ønsker seg en ny, egen konto. Blant annet til å spille flerspiller på Minecraft med kompiser, og for å lagre byen sin i Clash of Clans.

Så er spørsmålet hvordan jeg logger ut den opprinnelige brukeren fra GameCenter og får laget en ny bruker til ham. Jeg har tenkt å lage en egen gmail-adresse til ham. Jeg har søkt en del rundt på nett, uten å bli noe klokere, så jeg trenger tydeligvis en "skritt for skritt"-forklaring.

Anyone?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat