Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-14, 21:16   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med alle teboksene mine?

IzziCreo: LØVen kjøpte jeg på Kusmi-butikken på CCVest. (Jepp, egen Kusmi der nå. Diger.)

Tallulah: Jeg har, hm, Blueberry, White Peach, Midsummer Peach, Cherry Blossom, Oolong, African Autumn, Jane's Garden, White Wedding, Vanilla Comorro og Dragon Pearl.
Den første er definitivt favoritten. Cherry også. Veldig mild og fin grønn te.

Jeg kjøper de mange steder, hovedsakelig Grønn på Lilleaker, Home & Cottage på CCVest og Baker Hansen i Vika. Jeg har også bestilt fra nettsiden til Harney. Der kan man også få kjøpt refill av noen av sortene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat