Tråd: Ny hund?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-14, 19:58   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny hund?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Tja, mareritt om man skal ha den klippet til utstillingsfasong, men vi klippet våre ned et par ganger i året, og de siste årene børstet vi de heller aldri.
Det er mange portugisiske vannhunder som gjør det bra i Agility, så jo- jeg er ganske sikker på at de løper helt fint.
Men klart- hvis man syns det er verdens styggeste hund så er det ikke noe poeng å vurdere det, men jeg syns de er verdens vakreste. Ja, og siden de hverken røyter eller sikler som er noe av det ekleste jeg vet så kan jeg ramse opp hauger av andre raser jeg syns er verre.

Jeg synes at den er søt altså Og dersom den ikke krever mye pelsstell og kan være med på løpetur, er den absolutt aktuell. Ikke minst liker jeg røyter ikke biten

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat