Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-14, 21:39   #27
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elbil og lading på jobb, gratis eller ikke?

Jeg kjører en "gammel" elbil. Altså en Think, som ikke har noe fancy ekstra greier hvor jeg kan stille inn lading og sånn. Også bor jeg såpass langt unna jobb, at om jeg ikke får ladet på jobb så kommer jeg meg faktisk ikke hjem igjen.

Vi har endel ladeplasser på jobb, men det blir stadig flere elbiler. Foreløpig går det greit å få en ladeplass, men det snakkes om å utvide. For meg som har såpass reisevei, og må gjennom en bomring så er det en enorm økonomisk besparelse å kjøre elbil. Det er ikke kollektivfelt der kjører, så det har jeg faktisk aldri testet ut.

Og vi lader helt fint på 10A hjemme, så jeg tviler på at det belaster nettet noe særlig. Ikke ofte vi lader hjemme heller. Lader stort sett bare på jobb.