Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 22:56   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråd for dårlige tapere

I og med at det er en tråd for dårlige tapere, så vil jeg gjerne skrive litt om kortspill (for der er jeg dårlig taper. Da taper jeg til og med fortjent.)

Altså: Når jeg spille vriåtter med min datter (8 år), så har hun alltid så mange åttere. Jeg kommer så langt som til Olsen ett kort igjen, men da kan du være sikker på at hun har en åtter. Og så må jeg trekke inn tre kort og si pass og plutselig har jeg halve kortstokken på hånden.
Men hva skjer når hun har ett kort igjen? Hvor er åtterene da. liksom? Ikke i min bunke i alle fall.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat