Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?
Jeg tror også det blir et knepent flertall for å bli. Men jeg er i Edinburgh nå for å få med meg avstemninga og delta i kampanjen siste par dagene. I går delte jeg ut 250 brosjyrer i brevsprekker, sto på valgkampbod med sosialistpartiet og delte ut løpesedler i noen timer, delte ut enda flere løpesedler på et radical independence-arrangement sammen med Campaign for Nuclear Disarmament, og så på en demonstrasjon for internasjonal solidaritet og ja, som spontant ble til et demonstrasjonstog gjennom halve byen fram til parlamentet.
Og dette er så veldig mye større en nasjonalisme. Det handler om demokrati og medvirkning, og mye av argumentasjonen knytter seg nærmere til 2000-tallets internasjonale antiglobaliseringsbevegelse - et annet Skottland er mulig. Det er flere rop om "Power to the People" enn synging av "rise up and be a nation again" med historiske referanser til Wallace på 1300-tallet og jakobineropprørene på 1700-tallet.
Så uansett hva som skjer i dag, er jeg veldig spent på hvor og hvordan denne energien skal få utløp videre.