Sv: Vi skal pusse opp yttergangen
Ble ingen bilder i dag, vi må rydde gang i morgen i stedet. 
Men vi har fått handla litt, og dermed blir det litt endringer. Klikk vinyl var ikke lett å finne, og hadde litt leveransetid der vi sjekket. Prisen var også ganske høy. Da vi fikk litt gode råd hos den lokale fargehandleren ble det til slitt vanlig vinyl. Vi kjøpte en med flis-look, og valgte til og med litt andre farger enn vi trodde vi kom til å gjøre. De hadde også på lager, så rullen med gulv står i gangen og venter på å bli lagt.
Da har vi alt vi trenger for å få tatt gulvet først, er vi heldige er det ferdige på mandag tenker jeg! Jeg gleder meg sånn. 
Hva vi gjør med Veggene er fortsatt litt uklart. Ferdigmalte plater var kjempedyre. Vi velger å avvente til han som skal hjelpe oss med prosjektet får titta litt på veggene som er der, og hva som er bak dem. Og hva han har kompetanse på, Jeg tror som nevnt det er mye jobb å male eller tapetsere over det gamle. Og hva slags farge evt tapet skal vi velge? Det må funke med gulvet, og ikke være for mørkt, men jeg ønsker nok heller ikke hvite vegger i gangen. Tenke tenke...