Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-14, 12:26   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor dumt er det å velge hannhund når man er anbefalt tispe?

Jeg har hatt hannhund, men nå har vi tispe. Har ikke hatt henne så lenge enda så jeg kan ikke si om det er bedre. Grunnen til at jeg ønsket tispe var at hannene er så innmari ivrige på hubikkjene i nabolaget. Jeg føler at hannbikkjene "maser" mer.

Jeg ville også ventet siden den hunden som er aktuell nå da blir nesten 4 mnd før dere får han. Da få ikke dere den første pregningsperioden. Det kan være veldig negativt, men hvis det er en flink oppdretter så kan det sikkert være positivt også. Personlig ville jeg satset på å få en valp med en gang den er leveringsklar for da kan jeg kun skylde på meg selv om den ikke blir slik jeg ønsker.