Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-14, 15:52   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør man pynte seg i kirka?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, jeg tror ikke du skal møte opp i ditt jobbantrekk. I alle fall ikke direkte fra jobb.

Jeg kjører faktisk litt "penere" stil enn vanlig jobbantrekk i kirka. Dvs. at jeg kan gå med dongeri og joggesko på jobb av og til, men kjører penbukse, bluse/topp og litt penere sko i kirka. Har ikke tenkt så mye på hva andre bør gå med, men reagerte litt på converse, hettegenser og dongeri sist jeg var der, selv om klærne sikkert var rene. Det er fryktelig lenge siden sist jeg var på vanlig gudstjeneste, så det er mulig kleskoden har endret seg siden sist, evt. husker jeg bare feil når jeg tenker at folk gikk litt penere kledd i kirka før i tiden.

Sikker på at det ikke var julaften sist du var der?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat