Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-14, 18:24   #36
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør man pynte seg i kirka?

Ang det med hellig hus så har ikke det noe særlig innvirkning på hvordan jeg går kledt i kirken. Det er fordi kirkens hellighet i mine øyne mer enn noe annet består i "kom som du er" og fordi kirkene i mitt trossamfunn er mitt "hjem".
I andres hellige hus vil jeg gjerne tilpasse meg og vise respekt og dersom det er kleskoder mht hellighet og verdighet så følger jeg dem.
Jeg braser ikke inn i moskeer eller katolske kirker i utlandet i singlet og shorts. Jeg har besøkt utrolig mange "hellige hus" gjennom tidene og tilpasser alltid.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat