Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-14, 21:16   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør man pynte seg i kirka?

Jeg pyntet meg ganske mye første gang jeg var i teater i Oslo, da hadde jeg ikke vært på teater som voksen nesten i det hele tatt. Men der går virkelig folk i alt fra strikkegenser til pen drakt. Det synes jeg også er veldig fint.

Jeg har ikke spesielle klær på meg i teateret, men i realiteten er det nesten alltid barneteater = rett fra jobb, dvs. jobbklær, eller en event med venner, dvs. litt ut-på-byen-klær.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat