Tråd: Kapp Verde
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 11:28   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kapp Verde

Jeg har aldri vært på resort jeg, så kan ikke uttale meg om det, men jeg vet at du ikke er helt i takt der ja. Denne julen er det mest for å gjøre det veldig enkelt og gi total avslapning uten noe mas og jag, bare komme bort og lade batterier. Aldri reist i julen før, aldri på resort med full pakke. Jeg liker eventyr, men det er ikke målet denne gang.

Det ser veldig vakkert ut på Kapp Verde, det gjør det. Jeg tenker dog at det kan være like greit å dra til resort på Tenerife for den type ferie vi er ute etter, tatt kanskje særlig pris i betrakning - Kapp Verde er en del dyrere ut fra de aktuelle reisemålene vi har sett. Det er jo sånn sett ett fett hvor et slikt resort ligger. Men drar vi til Mexico skal jeg jaggu ha noe attåt altså - for Mexico ga meg virkelig mersmak da vi var innom der i påsken.