Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 13:27   #5
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ebolautbruddet i Vest-Afrika

En lege jeg hørte intervju med i helgen snakket om at dette har potensiale til å bli som svartedauen. Og da var det ikke brukt som en metafor, men på alvor. Det er fryktelig skremmende. Så skremmende at jeg ventet lenge med å lese dette innlegget pga overskriften. Ser ut som det er mange som har gjort det samme...

Jeg er fast giver til Leger uten grenser, men ja, ekstra gave nå er på sin plass. Samtidig så kan jeg ikke la være å tenke at dette burde ikke være opp til veldedighet. Her burde verdenssamfunnet virkelig gå inn med stort skyts. Sånn sett bra at USA faktisk har sendt/sender 3000 soldater, det kan både ha en viss effekt og viser vilje til å engasjere seg. Jeg er kjemperedd for IS også, men der tror jeg ikke at soldater og våpen fra vesten har noen positiv effekt, snarere tvert i mot. Her kan man kanskje oppnå noe, og samtidig vil det også være med på å trygge verdenssamfunnet.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat