Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 21:51   #16
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dab-radio, hva ønsker vi oss?

Gullplugger har noe for seg, de korroderer ikke, ikke at det er en vanlig problemstilling i den gjennomsnittlige stua (som er ganske tørr) men tenkte jeg skulle nevne det.
Både sølv og kobber leder strøm bedre.
Retningsbestemte har jeg lite trua på (mine sitter med pilene feil vei), men jeg er en av idiotene som hører klar forskjell på kabler og har så velutviklede placebo-ører at jeg ved en anledning hørte at kompisen som koblet til min forsterker igjen hadde brukt feil signalkabler, uten at jeg visste at han hadde gjort det.
Sikkert bare intuisjons-placebo eller noe, men jeg innbiller meg det sterkt nok til at kablene har stått for ca en sjettedel av prisen for hele stereoanlegget i stua.

Men nok om egenskaper jeg innbiller meg at kabler har, poenget mitt var ikke at du kan få hifi-egenskaper ut av en monoradio, men argumentet om at det er begrenset hvor bra det blir uansett er for meg samme logikk som å gi f... i sikkerhet i bil, sikkert blir det aldri å kjøre bil, uansett. (Jada, helt annen alvorlighetsgrad, men samme logikk)
Det kunne ikke falle meg inn i halvsøvne å kjøpe en radio basert på utseende uten å høre de forskjellige alternativene først, men jeg ser at for mange er en radio en radio.
Hele poenget mitt var altså at prioriteringene er forskjellige.