Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 22:50   #133
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men seriøst, om man blir flau/ukomfortabel/skuffet over hva andre velger å spise/drikke, da er man i så fall den soleklare eneeier av det problemet. Det blir helt sprøtt for meg å tenke at andre skal tilpasse mat/drikkeinntaket sitt til mine preferanser.

Ja. Jeg er jo enig. Men jeg tenkte altså sånn under det besøket. Og har litt flau over tankene mine. Men jeg tenker at det jo har mye med forventninger til hva man skal ut på å gjøre. Det er uhyre sjelden jeg går og spiser på sånne steindyre steder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat