Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 22:57   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, jeg kan ikke forstår hvem i alle dager jeg evt. skulle delt en sånn kveld med, der det ville vært ødeleggende på noe som helst vis. Jeg antar jo at man i utgangspunktet gjør noe sånt med en person man setter pris på. Det skal vesentlig mer til for å ødelegge en kveld for meg, men jeg er også et nokså enkelt menneske.

Jeg ville blitt skuffet om jeg skulle gitt en slik middag i gave til noen jeg i utgangspunktet visste var interessert i mat og vin. Det ville ikke hjulpet det minste om vedkommende valgte juicemenyen, om det hjelper. Det ville føles som å ta med noen i operaen, og så gikk de i pausen fordi det ble for mye synging.

Men jeg ville ikke gitt den gaven til noen jeg ikke visste var interessert og engasjert.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat