Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 22:59   #153
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, jeg kan ikke forstår hvem i alle dager jeg evt. skulle delt en sånn kveld med, der det ville vært ødeleggende på noe som helst vis. Jeg antar jo at man i utgangspunktet gjør noe sånt med en person man setter pris på. Det skal vesentlig mer til for å ødelegge en kveld for meg, men jeg er også et nokså enkelt menneske.

Men da har du jo helt andre forventinger til kvelden i utgangspunktet. For min del er det bare forskjellen mellom forventninger og realitet som er et "problem", ikke realiteten i seg selv.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat