Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 23:20   #174
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Da vi i fjor var på ferie med et vennepar, så vi dem nesten kun til middag om kvelden. Vi (jeg og mannen) hadde på forhånd tenkt oss ut en del restauranter vi hadde lyst til å prøve, men det viste seg at de vi feriere med ikke var særlig opptatt av hvilken mat man skulle spise. Der måtte jeg gå flere runder med meg selv. Det var selvsagt hyggelig å treffe dem uansett, det var bare det at jeg i mitt Aspergerish-hode hadde sett for meg noe annet og gledet meg til det. Jeg er ikke alltid like god på å omstille meg, og min restaurant-entusiasme smittet overhodet ikke over på reisefølget.

Ahahaha! Det hadde jeg ikke greid! Middagene mine får du aldri!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat