Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 08:03   #211
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Men er det så merkelig å undre seg, undrer jeg over

Jeg undrer meg over mye jeg? Hvorfor folk ikke er villig til å smake på ny mat, hvorfor folk nekter å spise fisk fordi de ikke likte (den ihjelkokte torsken..) som barn, hvorfor folk går i boblejakke i byen her når det er 30 grader om sommeren, som nekter å spise ostekake eller gulrotkake, fordi ost og gulrot ikke har noe i en kake å gjøre ... og mange undrer seg nok over hvordan det går an at jeg liker høst bedre enn sommer, hvordan jeg klarer å stå ute i t-skjorte 22.september uten å fryse, hvorfor jeg orker å bruke 50 kroner på en kaffe latte .. osv.

Jeg tenker at mange undrer seg vel over mye, det er ikke dermed sagt at man slenger det i trynet på de, kommer med kommentarer eller

Og så legger man vel opp tilstelninger/gaver/opplegg ut i fra hvordan man kjenner folk vil jeg tro. Hadde jeg invitert Tussa på ost og vin ville jeg nok om hun valgte å droppe vinen. Hadde jeg invitert Karamell til samme greia, ville jeg ikke ha reagert, fordi jeg vet at hun ikke er superglad i vin.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat