Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 08:24   #216
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Klart det er merkelig å undre seg. Hvorfor er det så rart å ikke drikke alkohol? Det er det jeg synes er det snurrigste. Jeg bryr meg da katta om hva andre spiser eller drikker i sosiale lag? Jeg bryr meg like lite om noen ikke spiser kjøtt.

Jeg opplever det som nevnt i en annen tråd som sosialt vanskelig til tider, veldig mange lufter nemlig problemstillingen høylydt. "Åffår drekker ikke du´a?" er en alltid like sjarmerende holdning å møte.

Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor alkohol skal være så viktig at det blir stusset over at man ikke drikker det.