Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 11:02   #271
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det der er ein heilt normal samtale, der eg har vekse opp. Og i og med at eg har endra veldig haldningar og flytta til eit heilt anna miljø, synest eg det er rart å få meldingar frå gamle venner kor det står «Vi skal drikke andre juledag, blir du med?».

Det var også vanlig der jeg vokste opp, men jeg enda til gode å høre noen spørre meg om jeg "blir med å drikke" i voksen alder, altså. Selv ikke når jeg er på bygda.

Jeg diskuterer for øvrig gjerne bøker, filmer, teateropplevelser, politikk etc, men ikke mat og drikke. I alle fall ikke etter at vi er ferdige med å spise/drikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat