Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 11:13   #274
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Enig, det synes jeg er rart også. Én ting er at man ikke spør og graver, men at man aldri ofrer det en tanke? Det er en mangel på nysgjerrighet som er helt fremmed for meg, i alle fall. Jeg tror jeg ville vært helt bevisstløs og ikke helt meg sjøl om jeg ikke stadig la merke til ymse ting omkring meg - hva andre spiser, drikker, har på seg, snakker om ... (Så er jeg da også på grensa til "høysensitiv", så jeg tar jo inn alt mulig enten jeg vil eller ikke. )

Ja, jeg er imponert over hvor sterkt folk klarer å styre tankene sine (evt. hvor bevisstløse noen er). Jeg ofrer ganske mye en tanke.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat