Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 13:41   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vanskelig å svare.

Jeg har fram til kanskje det siste året ment at all rødvin smaker likt. Og jeg har ikke likt smaken.
Det siste året har jeg smakt på noen viner som jeg likte, altså som eg ikke syns smaker vondt, men jeg syns ikke det er supergodt heller.

De rødvinene jeg har smakt, som jeg ikke syns var vonde, var runde og milde i smaken.
De hvitvinene jeg har smakt som jeg kan synes er god, er iskalde og "søte". (Jeg vet ikke om det er søt de er, men det er den beskrivelsen som passer best.)

For meg går champagne og cava i samme kategori som vin, og jeg har til gode å smake en jeg syns er god.

Ikkje champagne en gang?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg liker for øvrig ikke øl i det hele tatt, og jeg har virkelig smakt meg helhjertet gjennom hele spekteret av typer. Det er selve grunnsmaken jeg ikke liker, antagelig smaken av humle. Og da går det jo ikke.

Øl er ikkje mi greie heller, men konnøl kan fungere til grillmat.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Også elsker jeg Champagne. Elsker.

“I only drink champagne when I'm happy and when I'm sad.
Sometimes I drink it when I'm alone.
When I have company I consider it obligatory.
I trifle with it if I'm not in a hurry and drink it when I am, otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"

Champagne.