Sv: Passende gave til noen man ikke kjenner?
Opprinnelig lagt inn av Divine, her.
Jeg synes ikke at potensielt sjalu koner skal stoppe deg, altså, Kirsebær. Blir hun sjalu for noe sånt, så er det hun som eier problemet.
Selv hadde jeg ikke gitt noe som helst, jeg gir generelt svært lite gaver, og gave til PT er noe jeg aldri ville tenkt på engang.
Vi prater sammen ca hver dag (har ikke PT timer hver dag altså. Men treffer på ham), så det er liksom litt nærere forhold enn mange har til PT'en sin kanskje?
Jeg ble i hvertfall glad og rørt da han ringte og avlyste timen vår fordi babyen hadde kommet.
Men jo jeg kjenner jo ikke henne, og aner ikke noe om deres forhold. Jeg vil absolutt ikke være den som skaper noe negativt dem i mellom. Selv om det selvsagt er hennes problem om hun er av den sjalu typen.
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Jeg tenkte først at det var en hyggelig gest, helt til jeg leste det Niobe skrev. For jeg vet med sikkerhet at jeg ikke ville likt at mannen min fikk sånne gaver fra kvinnelige eh... bekjentskaper.
Mannen får gaver fra kvinnelige kolleger "hele tiden". Jeg blir mer overrasket over at de gidder. Han er ikke så flink til å sette pris på dem tilbake.