Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 20:01   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å undre seg

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes egentlig ikke utsagn som "jeg undrer meg over at han ikke vil drikke vin til den gode maten min" heller er spesielt fordømmende jeg, da.

Nja, det blir jo litt konteksten. Jeg leser det som "har han ikke nok folkeskikk til å skjønne at det er korrekt oppførsel å drikke vin til den GODE maten MIN?".

Samtidig hadde "hm, jeg lurer på hvorfor han ikke ville ha vin, for det pleier han vanligvis å ville, kanskje det er en grunn til det jeg ikke vet om, håper maten smakte like godt med vann ved siden av" vært undring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat