Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 20:15   #18
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å undre seg

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er mer erfaringsbasert enn fordomsbasert. Jeg må si at jeg undrer meg litt over at du ikke har oppdaget det tidligere?

Så hvis jeg har erfart at muslimer flest (de jeg kjenner) er late slasker, så kan jeg kalle det en erfaringsbasert påstand, noe som utelukker at jeg er fordomsfull?

Jeg flisespikker litt nå, men jeg synes også det er en interessant diskusjon. Litt i forhold til det Blå skriver: Jeg undrer meg virkelig over valgene til noen av personene som er med i Luksusfellen f.eks. Undrer, som i at jeg ikke kan fatte og begripe at de kan bruke 5000 kr i måneden på pynteting til hjemmet når de ikke har råd til husleien, sånne ting. Jeg føler ikke at jeg fordømmer dem, i alle fall ikke som jeg vet om selv, men det er kanskje en hårfin grense der et sted?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat