Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 20:38   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å undre seg

Å undre seg har nok en litt negativ klang for meg. Det er noe som er rart, som det ikke bør være og man undrer seg. Å kalle det fordømmende er å overdrive, men det er heller ikke helt åpen nysgjerrighet på verden heller, det er en nyanse mer negativt/bestemt på hva som er normen. Jeg er nysgjerrig på mye rart, legger merke til mye og jeg spør også kanskje litt for ofte når jeg lurer. Jeg forsøker så godt jeg kan å spørre på en åpen måte uten at det kan oppfattes som kritikk, men jeg får det helt sikker ikke alltid til.

For å ta den andre tråden, jeg legger merke til om folk drikker vin eller vann. Men jeg undrer meg ikke over det, altså jeg lurer ikke på om de har noen spesifikke årsaker til å fritas fra normal drikkeadferd. Men selv om jeg hadde undret meg hadde jeg ikke nødvendigvis fordømt dem på noen måte.