Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 20:52   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å undre seg

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men du mener at mange andre som også skrev at de undret seg var fordømmende? For meg er det ganske fordømmende i seg selv, altså.

Nei, det mener jeg da ikke. Herlighet som man snakker forbi hverandre. Enkelte er fordømmende, men flertallet er nok ikke det på noe vis. Det jeg forsøker å si er at jeg synes det er merkelig hvordan det å drikke noe med alkohol i er en helt annen type handling på et helt annet plan enn det å velge hva man ønsker å drikke til maten er. Hvorfor undrer man seg over at folk velger bort vin, men ikke over at de velger bort melk til hotellfrokosten?