Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 08:16   #168
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eksempel frå i dag. Vi skal ha gjester i morga og hovedrett er diverse spyd marinert i koriandermarinade med thaisalat. Ba kjæresten om å spørre på polet om vintips. Men så ringe han og seie at etter å ha snakka litt med nokre av gjestane før han dro på polet for å handle har han fått beskjed om å berre kjøpe "en søt kvitvin" for dei like ikkje rødvin og i alle fall ikkje spesiell vin.

Kan eg få lov å e pittelitt?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg synes det er helt greit å e litt.
Det blir nok litt som når folk tar ketchup på biff.

Jeg synes sånn som det her er utrolig snobbete. Hvis man ikke aksepterer at gjestene har andre smaksløker enn seg selv og er mindre interessert i mat og vin, så kunne man klare seg uten gjester.

Ketchup på biff? Gjerne for min del. Det er ikke jeg som skal spise den, og ketchup er vel stort sett tomater, sukker, eddik og salt. En helt grei kombo med kjøtt egentlig.

Å bli helt og av at gjestene er ærlige og sier at de ikke er opptatt av vin, synes jeg er veldig rart.