Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 08:40   #21
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Tja. Jeg kan ha det like bra uten å drikke alkohol. Og bli like tøvete, og det er litt greit å legge merke til av og til, det er mer stemningen enn alkoholen som gjør at jeg tuller. Fordi jeg blir trett av å drikke alkohol så hender det at jeg lar være simpelthen for å "holde ut" litt lenger ut over kvelden.

Men som oftest når jeg ikke drikker alkohol så er det fordi jeg ikke er i form, eller skal noe tidlig dagen etter, og da sitter jeg ikke ut over og slapper av likevel. Så alt i alt har jeg nok flere morsomme kvelder med venner der jeg drikker alkohol. Jeg tror likevel at det har mer å gjøre med når jeg vanligvis drikker alkohol, enn med det at jeg drikker alkohol. Dersom den setningen ga mening.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat