Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 10:32   #35
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg er nok altfor glad i vin til å velge å ikke drikke alkohol i slike settinger. (...)

Og så gjør jeg heller som Toffskij, reduserer mengden i stedet for å droppe det helt.

Og så kjører jeg aldri bil på fest - jeg går ut av min vei for å reise kollektivt, eller så kjører mannen. Jeg er ikke så vant til å være på fester hvor folk blir snydens, i grunnen, så slik sett spiller ikke min egen promille så stor rolle, men jeg trives veldig godt med vinen min og klorer meg fast i den. Jeg kan nok være like stor i kjeften edru, men det er noe med følelsen av to glass vin i blodet som for meg er ubetalelig.