Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 13:49   #58
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Dronningen, det var ingenting som var skrevet med deg i tankene her, jeg vet ikke hvordan du reagerer på alkohol i praksis. De jeg snakker om er jo ikke de som blir litt mer fnisete eller tør litt mer opp enn vanlig, dvs de aller fleste, men mer de som endrer væremåte fullstendig. Det kan være å gå fra fullstendig introvert til å danse på bordet eller fra dønn saklig til å fly rundt og snakke høyt om alle. Eller ikke minst mannfolk som går fra å være relativt tørre til å bli slibrige og innpåslitne. Jeg sorterer på ingen måte venner, jeg har vel ingen venner som befinner seg i den kategorien heller tror jeg. Men om jeg hadde hatt det ville jeg på ingen måte dømt dem, men jeg synes sånt er vanskelig å forholde seg til.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat