Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-14, 23:05   #14
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har bestemt at vi skal være hjemme i år, med eller uten gjester. Mine foreldre vil veldig gjerne vi skal komme men vi var der i fjor og i år bare orker jeg ikke; det er for all del koselig, spesielt for ungene, men det er veldig langt, bruker vel en 11-12 timer i ren kjøring hver vei. De ynder likevel å fortelle/oppmuntre ungene til at de skal tro det er en selvfølgelighet at de skal besøke bestemor og bestefar i jula. Mens jeg gleder meg til å pynte juletre sammen med de - her hjemme og ellers bare gjøre alt slik vi ønsker det.

Både av økonomsike grunner og fordi det er hyggelig har jeg alt begynt p åårets presanger. Har ikke fått total oversikt over presangene enda men jeg har bestemt meg for at noen må kuttes i år - men hvordan forteller man egentlig det? Har f.eks noen vi har gitt til i flere år nå, en "vennefamilie" men siste årene er det omtrent kun ved gaveutvekskling vi møtes så jeg synes egentlig det blir litt rart, eller?